Word adoptieouder!

Alle dieren in Safaripark Beekse Bergen, Dierenrijk, ZooParc Overloon en AquaZoo Leeuwarden zijn beschikbaar voor adoptie. Of u nu als particulier of als bedrijf een dier wilt adopteren, er is voor elk wat wils. De bijdrage van de adoptie zal worden gebruikt om de goede doelen van Stichting Wildlife te ondersteunen. U kunt zelf een dier adopteren of een adoptie cadeau doen.

Categorieën

De dieren in de diverse parken zijn verdeeld in drie vaste categorieën: Brons, Zilver en Goud. Daarnaast is er nog een extra categorie, namelijk Platinum.

Platinum Vrienden - Adopties vanaf € 1000 per jaar
Gouden Vrienden - Adopties van € 750 per jaar
Zilveren Vrienden - Adopties van € 250 per jaar
Bronzen Vrienden - Adopties van € 90 per jaar

Bij de categorie Brons adopteert u de diergroep, er kunnen dus meer adoptieouders dan individuen zijn. Bij de adopties in de categorie Zilver en Goud adopteert u een individueel dier. Er kan dan één adoptieouder per individu zijn. Het kan dus voorkomen dat uw specifieke keuze niet meer beschikbaar is. De adoptieadministratie zal dan contact met u opnemen.

Voor de verschillende categorieën gelden daarnaast ook verschillende voordelen. Deze staan in het onderstaande schema.

Platinum Vrienden

In de categorie 'Platinum Vrienden' zitten geen vaste diersoorten, maar u kunt uw huidige of nieuwe adoptie naar Platinum omzetten vanaf € 1.000 per jaar. In deze categorie gaat het om maatwerk. Zo krijgt u alles uit de categorie 'Gouden Vriend', maar kunt u ook diverse extra’s bespreken, afhankelijk van het bedrag. Bijvoorbeeld een bord met uw naam / logo bij het verblijf van de dieren, extra kaartjes voor een bedrijfsuitje, een ranger / bussafari voor uw bedrijfsuitje in het Safaripark etc.

Wat mag u als adoptieouder van ons verwachten?

• Jaarlijks kijkje bij uw diersoort onder begeleiding van een vrijwilliger/verzorger tijdens de adoptiedag.
  • Een adoptiecertificaat en foto van uw diersoort.
  • Vermelding met uw dier op de website van Stichting Wildlife en op een bord/sticker in het park. (Deze borden/stickers worden 4 tot 6 keer per jaar aangepast.)
  • Zilveren Vrienden - Vier vrijkaarten voor een van de dierenparken van Libéma.
  • Gouden en Platinum Vrienden - Vier abonnementen (persoonsgebonden) voor het park waar u adopteert.
  • Gouden en Platinum Vrienden - Uitnodiging voor de busreis naar een bevriend dierenpark (Zondag 11 oktober 2020)
  • U ontvangt 6 tot 8 keer per jaar een nieuwsmail en krijgt uitnodigingen voor onze activiteiten.
  • U werkt actief mee aan de doelstellingen van Stichting Wildlife.

Adoptiedagen

Tijdens de adoptiedag gaat u met de verzorger/vrijwilliger een kijkje nemen bij uw dier(soort). De kijkjes zullen gedurende de dag plaatsvinden. De rest van de dag kunt u in het park verblijven en de overige dieren op eigen gelegenheid ontdekken.

Wat er tijdens de adoptiedag mogelijk is bij uw dier is o.a. afhankelijk van de diersoort, de locatie etc. Het kan van moment tot moment verschillen. Een aantal voorbeelden die tijdens de adoptiedagen zijn voorgekomen:
- Praatje van verzorger bij de dieren
- Voeren van de dieren
- Aanbieden van verrijking
- Kijkje achter de schermen
- Met een jeep door het diergebied

Data adoptiedagen 2020

Zondag - 6 september 2020 - Adoptiedag ZooParc Overloon
Zaterdag - 12 september 2020 - Adoptiedag AquaZoo Leeuwarden
Zondag - 13 september 2020 - Adoptiedag Safaripark Beekse Bergen (Bronzen Vrienden)
Zondag - 20 september 2020 - Adoptiedag Safaripark Beekse Bergen (Zilveren, Gouden en Platinum Vrienden)
Zondag - 27 september 2020 - Adoptiedag Dierenrijk

Meld u aan als adoptieouder

Adoptie aanvragen
Heeft u interesse in een adoptie? Bekijk hieronder adoptieprijzen per park. Heeft u een keuze gemaakt? Vul dan in het formulier de naam van uw gewenste adoptiedier in. De adoptieadministratie zal dan z.s.m. de documenten toesturen om de adoptie af te ronden.

Periodiek schenken
U kunt ook adoptieouder worden door middel van periodiek schenken. Voor meer informatie, klik hier.

Vragen
Heeft u vragen over een adoptie? Neem dan contact op met de adoptieadministratie via adoptie@stichtingwildlife.nl.

Diersoorten en adoptieprijzen:
Adoptielijst Safaripark Beekse Bergen