Vrijwilligers gezocht voor Stichting Wildlife in Dierenrijk

1 oktober 2022

Stichting Wildlife in Dierenrijk is op zoek naar nieuwe, enthousiaste vrijwilligers, die het leuk vinden om samen met een gedreven team van Stichting Wildlife te werken aan educatie en bewustwording van dierenwelzijn. De taken bestaan o.a. uit het geven van rondleidingen en begeleiden van kinderfeestjes.

Stichting Wildlife is al sinds 1985 actief. De groep vrijwilligers bestaat momenteel uit dertig personen. Zij zetten zich naast educatie op verschillende manieren in om geld te genereren voor diverse natuurbeschermingsprojecten.

Opleiding
Stichting Wildlife verzorgt voor alle nieuwe vrijwilligers een gedegen opleiding, zodat zij goed voorbereid aan de slag kunnen. Iedereen die ouder is dan 18 jaar, de Nederlandse taal beheerst en enthousiast is, kan vrijwilliger worden bij Stichting Wildlife. Een vrijwilliger is minimaal zes halve dagen per maand beschikbaar, werktijden zijn altijd in overleg en worden in een rooster vastgelegd.

De opleidingsdag is om de week op zondag. De cursus start zondag 27 november 2022.

Enthousiast?
Al enthousiast geworden, zin om de handen uit de mouwen te steken en niet vies van een nieuwe uitdaging? Reageer dan uiterlijk vrijdag 28 oktober 2022.

Op zondag 30 oktober 2022, om 14:00 uur is er een informatiemiddag in het park. Je ontvangt een mail met verdere informatie. Voor meer informatie of aanmelden: saskia@paulussenkroon.nl