CURIO Wildlife Event

2 juli 2021

Op 28 en 29 april hebben studenten van niveau 3 van Curio groen en dier Breda (afdeling Dierverzorging) samen met Stichting Wildlife en Safaripark Beekse Bergen activiteiten het CURIO Wildlife Event georganiseerd. Vanwege corona was het Safaripark helaas gesloten en hebben de studenten hun evenement online gehouden. Dit heeft het prachtige resultaat van € 668,87 opgeleverd voor de projecten van Stichting Wildlife. Vandaag waren de studenten in het Safaripark om een cheque te overhandigen.

Daarnaast hebben de studenten van niveau 4 hun evenement live in het Safaripark kunnen houden. Zij hebben met allerlei activiteiten € 443,59 opgehaald.

Een fantastisch totaalbedrag dus. Wij willen bij deze alle studenten heel hartelijk bedanken voor hun inzet!