11 jaar voorzitter

Na 11 jaar voorzitter van Stichting Wildlife te zijn geweest, droeg Joep Bartels het voorzitterschap over aan Maaike van Limpt. Dit gebeurde tijdens de bestuursvergadering die voor deze gelegenheid gehouden werd bij Academy Bartels.

Joep heeft tijdens deze 11 jaar zich met hart en ziel vrijwillig ingezet en deze stichting naar het huidige niveau geleid.

In deze 11 jaar tijd zijn wij gegroeid naar een stichting die actief is in alle vier dierenparken van Libèma. In alle vier de parken worden diverse activiteiten door onze vrijwilligers verzorgd. Het adoptieplan is gegroeid van een beginnend projectje naar een grote groep trotse adoptieouders.

Gedurende deze periode zijn de opbrengsten gestegen en daarmee ook onze steun aan inmiddels 19! natuurbeschermingsprojecten.

Vanwege zijn verdienste is Joep benoemd tot erevoorzitter. Er was ook een mooi fotoboek gemaakt vol met allerlei herinneringen aan deze 11 jaar.

Joep, bedankt voor alles wat je voor de stichting gedaan hebt! Verder wensen we Maaike heel veel succes en plezier als voorzitter.