Dierenrijk

De vrijwilligers in Dierenrijk zijn actief bij diverse activiteiten in het park. Met deze activiteiten zamelen zij geld in dat wordt gebruikt om de natuurbeschermingsprojecten van de stichting te ondersteunen.

Kinderfeestjes
Onze vrijwilligers begeleiden diverse kinderfeestjes. Kijk voor het actuele aanbod op de website van Dierenrijk.

Rondleidingen reserveren
Bedrijfsuitje, schoolreisje, vriendenclub, familiefeest? Reserveer dan een rondleiding door een vrijwillige gids! Tijdens een onderhoudende rondleiding van ca. 90 minuten komt u alles te weten over de dieren in Dierenrijk. Op een fantastische wijze kunt u kennis maken met het park en staat u stil op plekken waar de gewone bezoeker voorbij loopt! Ook een kijkje achter de schermen hoort erbij!

Rondleidingen kunnen in principe op elke weekdag en tijdstip geboekt worden. Wilt u een rondleiding boeken, kijk hier op de website van Dierenrijk

Adopties
Natuurlijk kunnen de dieren in Dierenrijk ook worden geadopteerd. Klik hier voor meer informatie over de adopties. Alle namen van de adoptieouders (categorie A t/m E) krijgen een mooi plekje op de Wildlife Tree in Dierenrijk.