Zooparc Overloon zoekt vrijwilligers

In ZooParc Overloon worden onder andere rondleidingen, kinderfeestjes en themadagen verzorgd door een gezellig en enthousiast team van vrijwillige gidsen van ZooParc Overloon. Wegens groei van onze activiteiten zijn wij op zoek naar meer mensen die daaraan willen meewerken. Vrijwillige gidsen krijgen een gratis opleiding, zodat zij met een gedegen kennis aan de slag kunnen.

Opleiding tot vrijwillige gids

Iedereen die enthousiast is over dieren en graag met mensen omgaat, kan zich aanmelden om vrijwillige gids te worden in ZooParc Overloon. We zoeken mensen die zich een paar dagdelen per maand beschikbaar kunnen stellen. De werktijden worden altijd in overleg vastgelegd en in een rooster gezet.

Om met de nodige kennis en zelfvertrouwen aan de slag te kunnen gaan krijgt iedere vrijwillige gids een gratis opleiding aangeboden. Na het succesvol voltooien van de opleiding weten de gidsen alles wat nodig is om als gids te kunnen werken. De opleiding start 11 december en duurt tot en met april.

Enthousiast geworden?
Op zaterdag 4 december a.s. om 9.00u is er een tweede infomatieochtend voor iedereen die geïnteresseerd is. Wil jij deze ochtend ook komen? Geef je dan snel op en stuur een mailtje naar: n.meboer@zooparc.nl