Penningmeester gezocht!

15 mei 2020

Penningmeester gezocht!
Wil jij bijdragen aan de bescherming van wildlife en heb je aantoonbare affiniteit met cijfers?

Interessante (vrijwilligerswerk)vacature als penningmeester van Stichting Wildlife! Stichting Wildlife heeft ongeveer 120 vrijwilligers verdeeld over 4 dierparken (Safaripark Beekse Bergen, Dierenrijk, ZooParc Overloon en AquaZoo Leeuwarden) en heeft in 2019 meer dan € 180.000,- aan donaties gedaan aan verschillende natuurbeschermingsprojecten over de hele wereld (zie stichtingwildlife.nl voor meer informatie).

Als penningmeester van Stichting Wildlife hou je overzicht over de geldstromen van de stichtingswerkzaamheden in de vier parken, beheer je de donaties aan de diverse projecten, heb je overleg met de accountant en maak je kwartaalrapportages. Daarnaast ben je onderdeel van het bestuur van Stichting Willdife, die zes keer per jaar vergadert.

Is deze functie iets voor jou of voor iemand in je familie of kennissenkring? Laat het ons weten! Voor meer informatie stuur een email naar info@stichtingwildlife.nl.