AquaZoo zoekt vrijwilligers

15 juli 2020

AquaZoo zoekt nieuwe vrijwilligers!
Stichting Wildlife zoekt voor AquaZoo Leeuwarden enthousiaste vrijwilligers die het leuk vinden om samen met een gedreven team van vrijwillige gidsen van Stichting Wildlife toezicht te houden in het doorloopgebied met ringstaartmaki's in het park.

Opleiding
De stichting verzorgt voor alle nieuwe vrijwilligers een gedegen opleiding, zodat zij goed voorbereid aan de slag kunnen. Iedereen die ouder is dan 18 jaar, de Nederlandse taal beheerst en enthousiast is kan vrijwilliger worden in AquaZoo Leeuwarden. Een vrijwilliger is minimaal vier halve dagen per maand beschikbaar, werktijden zijn altijd in overleg en worden in een rooster vastgelegd. De opleiding bestaat uit twee maandagmiddagen (27 juli en 3 augustus) en een schriftelijk examen.

Enthousiast?
Al enthousiast geworden, zin om de handen uit de mouwen te steken en niet vies van een nieuwe uitdaging? Op maandagmiddag 20 juli om 13.00 uur is er een informatiebijeenkomst in het park. Voor meer informatie of aanmelden: stichtingwildlife.azf@gmail.com