Word adoptieouder!

Alle dieren in Safaripark Beekse Bergen, Dierenrijk, ZooParc Overloon en AquaZoo Leeuwarden zijn beschikbaar voor adoptie. Of u nu als particulier of als bedrijf een dier wilt adopteren, er is voor elk wat wils. De bijdrage van de adoptie zal worden gebruikt om de goede doelen van Stichting Wildlife te ondersteunen. U kunt zelf een dier adopteren of een adoptie cadeau doen.

Categorieën

Het is mogelijk uw favoriete diersoort te adopteren in één van de zeven categorieën. Elke categorie heeft zijn eigen voordelen. U bent al adoptieouder vanaf € 25 per jaar.

In de categorie A en B adopteert u een individueel dier. Het kan dus voorkomen dat uw specifieke keuze niet meer beschikbaar is. De adoptieadministratie zal dan contact met u opnemen.

Wat mag u van ons verwachten?

• Uw bijdrage komt ten goede aan onze natuurbeschermingsprojecten.
  • U ontvangt zes tot acht keer per jaar een nieuwsmail.
  • Adopties in alle categorieën krijgen een vermelding op onze website en ontvangen een certificaat en foto van de diersoort. (Binnen vier weken na ontvangst van de betaling wordt deze per post verzonden)
  • Categorie A t/m E krijgen een vermelding op een centrale plek in het park. (Deze borden/stickers worden tot zes keer per jaar aangepast.)
  • Categorie A t/m E ontvangen een uitnodiging voor de jaarlijkse adoptiedag voor vier personen. Tijdens deze dag zijn er allerlei activiteiten in het park voor de adoptieouders.
  • Categorie F ontvangt een uitnodiging voor de jaarlijkse wandeling in het park waar geadopteerd is. Deze is voor 1 persoon per adoptie. U krijgt een rondleiding van 2 uur.
  • In de categorie A t/m D krijgt u vrijkaarten voor een Libema dierenpark naar keuze. (In de categorie A en B kunt u kiezen voor abonnementen, deze zijn voor het park waar u adopteert en zijn persoonsgebonden)
  • Categorie A t/m C ontvangt één keer per jaar een update over de geadopteerde diersoort per email.
  • Categorie A en B ontvangen éénmaal per jaar een exclusieve rondleiding inclusief entree voor zes personen.

Categorie A - Maatwerk

In 'Categorie A' adopteert u een individueel dier vanaf € 1.000 per jaar. In deze categorie draait het om maatwerk. Het is mogelijk naast de genoemde voordelen, diverse extra’s te bespreken. Dit is afhankelijk van het bedrag. Bijvoorbeeld een bord met uw naam / logo bij het verblijf van de dieren, extra vrijkaartjes voor een bedrijfsuitje, etc. Deze extra's worden tussen de adoptieouder, het park en de stichting besproken en vastgelegd.

Adoptiedag / Adoptieavond 2022

Adoptieouders in de categorie A t/m E ontvangen één keer per jaar een uitnodiging voor een adoptieavond/adoptiedag in het park waar geadopteerd is. U mag deelnemen met vier personen. De horeca in het park is geopend zodat u eten kunt kopen, maar zelf meenemen is ook een optie.

Tijdens de adoptiedagen in 2022 zult u als adoptieouder uiteraard in het zonnetje worden gezet en zullen er allerlei activiteiten speciaal voor u georganiseerd worden! In de loop van 2022 hoort u hier meer over.

Meld u aan als adoptieouder

Adoptie aanvragen
Heeft u interesse in een adoptie? Bekijk hieronder de adoptiedieren per park. Heeft u een keuze gemaakt? Vul dan in het formulier de diersoort in die u wilt adopteren en in welke categorie. De adoptieadministratie zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen per e-mail.

Vragen
Heeft u vragen over een adoptie? Neem dan contact op met de adoptieadministratie via adoptie@stichtingwildlife.nl.

Diersoorten per park
Adoptielijst Safaripark Beekse Bergen