Dierenrijk

De vrijwilligers in Dierenrijk zijn actief bij diverse activiteiten in het park. Met deze activiteiten zamelen zij geld in dat wordt gebruikt om de natuurbeschermingsprojecten van de stichting te ondersteunen.

Toer-de-Voer
Het hele jaar door is er in Dierenrijk dagelijks om 12.00 uur een Toer-de-Voer. Er worden vijf diersoorten gevoerd waarbij de kinderen mogen meehelpen. De vrijwilliger vertelt hierbij over de dieren en er is natuurlijk de mogelijkheid om vragen te stellen. De route wordt regelmatig veranderd.
De Toer de Voer is voor iedereen en is gratis. Als je na de rondleiding zelf nog dieren wil voeren én tegelijkertijd de stichting wil steunen, kun je op verschillende plaatsen in het park voederautomaten vinden. De opbrengsten van deze voederautomaten gaan naar Stichting Wildlife.

Kinderfeestjes
Onze vrijwilligers begeleiden diverse kinderfeestjes. Kijk voor het actuele aanbod op de website van Dierenrijk.

Rondleidingen
Bedrijfsuitje, schoolreisje, vriendenclub, familiefeest? Reserveer dan een rondleiding door een vrijwillige gids! Tijdens een onderhoudende rondleiding van ca. 90 minuten komt u alles te weten over de dieren in Dierenrijk. Op een fantastische wijze kunt u kennis maken met het park en staat u stil op plekken waar de gewone bezoeker voorbij loopt! Ook een kijkje achter de schermen hoort erbij!

Rondleidingen kunnen in principe op elke weekdag en tijdstip geboekt worden. Wilt u een rondleiding boeken, kijk hier op de website van Dierenrijk.

Adopties
Natuurlijk kunnen de dieren in Dierenrijk ook geadopteerd worden. Klik hier voor meer informatie over de adopties. Alle namen van de adoptieouders krijgen een mooi plekje op de Wildlife Tree in Dierenrijk.