Vrijwilligers gezocht in Dierenrijk

Wij zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die het leuk vinden om  het team van vrijwillige gidsen in Dierenrijk te versterken! Zij geven daar rondleidingen, kinderfeestjes en de dagelijkse Toer de Voer.

Iedereen die ouder is dan 18 jaar, de Nederlandse taal goed beheerst en enthousiast is, kan vrijwillige gids worden in Dierenrijk. Zo’n gids is dan minimaal vier halve dagen per maand beschikbaar; de werktijden worden altijd in overleg vastgesteld en in een rooster gezet. Wij zijn vooral op zoek naar mensen die ook op woensdag, vrijdag,  zaterdag en/of zondag beschikbaar zijn; dit in verband met de kinderfeestjes die worden gehouden in Dierenrijk.

Opleiding tot vrijwillige gids
Vrijwillige gidsen krijgen een gratis opleiding aangeboden door Stichting Wildlife, zodat zij met gedegen kennis en het nodige zelfvertrouwen aan de slag kunnen gaan. Na het voltooien van de opleiding krijgen zij een diploma en weten ze alles wat nodig is als gids. De opleiding bestaat uit 9 cursusdagen, die elk ongeveer 4 uur duren. De opleiding start begin 2018.

Informatiebijeenkomst
Op zondag 7 januari 2018 om 10.30 uur a.s. is er een informatiebijeenkomst in Dierenrijk. Voor meer informatie of aanmelden: cursuscommissie@hotmail.com

Nieuwsoverzicht