Vrijwilligers gezocht - AquaZoo Friesland

3 januari 2019

VRIJWILLIGERS GEZOCHT VOOR AQUAZOO FRIESLAND

AquaZoo Friesland is op zoek naar enthousiaste educatieve vrijwilligers die het leuk vinden om samen met een gedreven team van vrijwillige gidsen van Stichting Wildlife rondleidingen te geven, activiteiten te organiseren en toezicht te houden in de doorloopgebieden in het park.

Stichting Wildlife is sinds 2016 actief in AquaZoo Friesland en de groep vrijwilligers breidt zich ieder jaar uit. De vrijwilligers zetten zich op verschillende manieren in om geld te genereren voor diverse natuurbeschermingsprojecten.

Opleiding
De stichting verzorgt voor alle nieuwe vrijwilligers een gedegen opleiding, zodat zij goed voorbereid aan de slag kunnen. Iedereen die ouder is dan 18 jaar, de Nederlandse taal beheerst en enthousiast is kan vrijwilliger worden in AquaZoo Friesland. Een vrijwilliger is minimaal vier halve dagen per maand beschikbaar, werktijden zijn altijd in overleg en worden in een rooster vastgelegd.

Enthousiast?
Al enthousiast geworden, zin om de handen uit de mouwen te steken en niet vies van een nieuwe uitdaging? Op woensdagmiddag 30 januari 2019 is er een informatiebijeenkomst in het park. Voor meer informatie of aanmelden: stichtingwildlife.azf@gmail.com