Donatie aan Drill Ranch

Met dank aan adoptieouders, donateurs, vrijwilligers en bezoekers van de vier dierentuinen van Libéma kan Stichting Wildlife ieder jaar een groot aantal projecten ondersteunen met een financiële bijdrage. Naast het steunen van vaste projecten, krijgt Stichting Wildlife ook af en toe het verzoek voor noodhulp aan een natuurbeschermingsproject. Enige tijd geleden kregen wij het verzoek om een bijdrage te leveren aan de heropbouw van Drill Ranch.

Drill Ranch is een opvang- en rehabilitatiecentrum voor zowel drills (Mandrillus leucophaeus) als chimpansees (Pan troglodytes). Door twee grote stormen met veel wind en regen zijn er in het centrum veel bomen omgewaaid. Daardoor is er veel hekwerk kapot, maar ook de kliniek, zonnepanelen en de watervoorziening voor de chimpansees zijn verloren gegaan.

Stichting Wildlife heeft besloten om een eenmalige bijdrage van € 2.500,- te doen aan Drill Ranch, om zo bij te dragen aan de wederopbouw van het centrum.

Kijk hier voor meer informatie >

Nieuwsoverzicht